16 Şubat 2011 Çarşamba

Favori Parfümlerim :)

1. Thierry Mugler Angel Alien Refillable : En en en en favorim parfümüm. Arkadaşımda ilk kokusunu duyduğumda bu parfüm benim olmalı dedim ve hemen Sephora dan satın aldım . Şu an vazgeçilmezim bitmesin diye devamlı şişede gözüm :) Biraz ağır bir parfüm olduğunu söylüyorlar ama bana pek ağır gelmiyor. Sanırsam sevdiğimden :). Esmer veya buğday tenli bayanlara daha çok yakıştığını söylüyorlar. Kendinizi oldukça sexy hissediyorsunuz bu parfümle benden söylemesi ..Bence mutlaka denemelisiniz;)
2.Lancome Hypnose Femm : Yıllardır vazgeçemediğim bitmeden daha yenisi aldığım bir parfümdür. Bana göre oldukça kalıcı ve kadınsı . ErkekLer gerçekten de hypnose oluyor. Bana göre yaz kış kullanılabilecek bir parfüm. Cazibeliyim diyorsanız bu parfüm tam size göre ..
3.Dior Addict Pour Femm : Bu parfümle 2004 yılında Ykm de ki Satıcı bayan sayesinde tanıştım ve vazgeçemedim. Sanırsam biraz takıntılıyım bunu anladım. Sevdiğim şeyler bitmeden yenisi mutlaka alınmalı bende. Ağır bir kokudur. Kış mevsimleri için ideal.
4.Lolita Lempicka : Genç ve dinamik olmayı seviyorum. Belki yaşıma göre değil ama ben seviyorum. Sıktığım zaman parfümümün adı soruluyorsa bana da yakışıyor demektir .
5.Ralph Lauren Ralp : Üniversite yıllarımdan kalma alışkanlığım olan parfüm . Acaba o yıllarımımı hatırlatıyor bana :) o yüzden mi vazgeçemiyorum.Tatlı tatlı kokmak istiyorsanız tercih edilmeli bence yaşa bakmayın :))

Ben kullandığım parfümleri kendime göre listeledim umarım size de hitap eder. Daha sonrada almamız gereken parfümlere göz atalım ;)
Posted by Picasa

Hiç yorum yok: