30 Mayıs 2011 Pazartesi

Ödünç Sevgili-Something Borrowed

Bundan sonra vizyondaki filmlerle de ilgili post yapmalıyım. Çünkü her hafta sinemaya gidiyorum. Çoğu zaman haftada 2 film bile izlediğim oluyor. En son Ödünç Sevgili'ye gittim ve yüzümde hem tebessümle hem de hüzün dolu bakışlarla çıktım. Filmi seyrederken acaba ben olsam ne yapardım? gibi sorularla izledim. Hala cevap bulamadım tabiki. İnsanın başına gelmeden cevap vermesi çok güç. Çünkü büyük konuşmamak gerekiyor. Film zevk alınarak izleniyor. Mutlaka izlenmeli mi ? yoo gerekli değil belki ama bu tarz romantik komedi filmleri seviyorsanız izlenebilir bir film ;) 

Bence en güzel sahneydi :)

2011 ABD Yapımı


Gösterim Tarihi: 27 Mayıs 2011

Tür : Dram, Komedi, Romantik

Yönetmen: Luke Greenfield

Oyuncular: Kate Hudson, Ginnifer Goodwin, John Krasinski, Ashley Williams, Colin Egglesfield, Steve Howey, Mary O’rourke

Senaryo: Jennie Urman, Jennie Snyder

Kitap: Emily Giffin

Görüntü Yönetmeni: Charles Minsky

Müzik: Alex Wurman



Rachel (Ginnifer Goodwin) New York’ta bir hukuk firmasında çalışan yetenekli bir avukat, cömert ve sadık bir arkadaş, en iyi –ve nişanlı— arkadaşı Darcy’nin (Kate Hudson) kendisine sürekli hatırlattığı gibi ne yazık ki hâlâ bekâr bir kadındır. Ancak 30. yaş gününü kutladıktan sonra, müzmin iyi kız olan Rachel, kendini hukuk fakültesinden beri aşık olduğu Dex’in (Colin Egglesfield) kollarında bulur… gelin görün ki Dex, Darcy’nin nişanlısıdır..

Darcy’nin düğünü yaklaşırken çılgınca geçen haftalar boyunca olaylar üst üste gelirken, Rachel kendini içinden çıkılması imkânsız bir durumda, Darcy ile paylaştığı değerli dostluğu ve hayatının aşkı arasında kala kalmış halde bulur.

Romantik komedi “Ödünç Sevgili/Something Borrowed”un diğer oyuncuları ise Rachel’ın sırdaşı ve bazen de vicdanının sesi olan, Darcy’nin aşk sarhoşu arkadaşı Claire’in (Ashley Williams) ilgisinden kaçmakla uğraşan ve içinde gizli bir aşk barındıran Ethan rolündeki John Krasinski ile Rachel hakkındaki planları, gözüne takılan başka kadınların peşinden koşmasını engellemeyen çekici ve zaptedilmez Marcus’u canlandıran Steve Howey.

Hiç yorum yok: