23 Mayıs 2011 Pazartesi

Bugüne kadar neLer giymişim ..!! (2)

Kuzenimin nişanın çok sevdiğim(iz) elbisemi giydim . Bu elbiseden kardeşimde ve çok sevdiğim(iz) arkadaşım Melike de var. 3 ümüzde aynı zamanlar aldık elbiseyi . Kardeşime elbisesi kısa gelmeye başlayınca Melike ile değiştirdi (Melike kısa sever :)) Benim aldığım büyük bedendi ben zayıflamaya başladıkça elbise bol gelmeye başladı ve bende kardeşimle değiştirdim . Benim elbise kardeşimde , kardeşimin ki Melike de ve Melike nin elbisesi de bende :) iyiki hepimizde almışız.. Hepimizin forması oldu elbiseler :)


Elbise : Mango
Ayakkabı : Nine West
Çorap : Penti


Gene aynı kuzenimin düğününden bu sefer :) Kendisini İtalya ya gelin verdik :) hatta şu anda hamile ve bir erkek yiğenim olucak inşallah sağlıkla:)
Elbise : Polo Garage
Ayakkabı : Zara