27 Mayıs 2011 Cuma

ŞortLarım oLmadan asLa..

Yazın gelmesi en çok şortlarım için seviyorum. Kışında şortlar giyilio ama sandaletler olan havası bir başka bence :) hele hele bronz tene sahip olmuşsan yeme de yanında yat kıvamı oluyor.. Tabi bacaklarına da güveniyor olmak lazım . Ben bütün kış düzgün bacaklara sahip olmak için hem sağlıklı beslendim hemde platesi hayatımdan eksik etmedim. Selülitim yok denecek az. Bu da benim için sevindirici bir durum. İsteyince oluyor arkadaşlar ben yaptım oldu :)


Basic T-shirt : Mango
Kot Şort : Zara
Çanta : Vakko
Güneş Gözlüğü : Tom Ford

Yanımdaki dünyalar güzeli kızım :) Ana-kız aynı pozu veririz :)
T-shirt : Zara
Şort : Guess
Sandalet : Zara

T-shirt : Mango
Kot şort : Zara
Sandalet : Hotiç
Çanta : Vakko

Büstiyer : Zara
Kot Şort : Zara
Sandalet : Zara

2 yorum:

Unknown dedi ki...

İzmirli bir blogger daha hoşgeldin
bende beklerim bloguma :))

FuLya Y.;) dedi ki...

teşekkür ederim canım hoşbulduk . Ben zaten seninkinden hiç çıkmıyorum ki :) ezberledim desem bütün kıyafetlerini :)